آشنایی با ربات گوگل پاندا

آشنایی با ربات گوگل پاندا | یکی  از الگوریتم های محتوا سنج گوگل می باشد که وظیفه آن از بین بردن محتوای بی ارزش و کم کیفیت می باشد.

آشنایی با ربات گوگل پاندا

در گذشته که هنوز ربات پاندا به وجود آمده نبود، سایت های زیادی بودند که با تولید محتوای کپی از این ور  از اون ور و درج محتوای بی اساس تولید محتوا می کردند.

در این روش با رشته های زیادی از کلمات کلیدی سایت های دیگه که کپی می کردند و داخل صفحه قرار می دادند و  به دنبال کسب جایگاه در نتایج گوگل بودند.

حتی ربات های نویسنده که قره قاطی از خودش بازنویسی می کرد به عنوان کسب نتیجه برای گوگل روی وب سایت استفاده می کردند.

 

پیشنهاد دیگر ما : آشنایی با ربات گوگل پنگوئن

 

مزرعه محتوا چیست؟
مزرعه محتوا به مجموعه ای از وب سایت هایی با ارزش محتوای بی ارزش، برای کسب رتبه در گوگل اطلاق می شود.

مزرعه محتوا چیست؟

در گذشته مزرعه محتوا، محبوبیت بالایی پیدا کرده بود. در این روش با انتشار مقالات کوتاه و بی ارزش صرفا برای پر کردن صفحات سایت لینک سازی می کردند.

به وجود آمدن تعداد زیادی سایت های مزرعه محتوا، کاربران نارضایتی خود را از نتایج به گوگل اعلام کردند.

گوگل با توجه به این نظرات با طراحی الگوریتم سئو به نام باغ وحش پاندا را ارایه کرد.

وظیفه آن شناسایی و حذف صفحات کم ارزش و فیک سایت‌ها از نتایج جستجوی گوگل بود.

آشنایی با ربات گوگل پاندا
الگوریتم پاندا محتوای شما از هر لحاظ بررسی و بر اساس امتیاز کسب شده رتبه بندی می‌کند.

معیار های ارزش گذاری الگوریتم پاندا

پاندا در سال 2021 پیشرفت و هوش مصنوعی بالایی را همراه خود آورده است.

به سادگی می تواند محتواهایی که اصول نگارش و ویراستاری را در آن رعایت کردند شناسایی کند.

بر اساس کیفیت و چگالی کلمات و تعداد کلمات سایت رتبه بندی نتایج را با ارزش کند.

 

  • الگو های امتیاز دهی ربات پاندا

طراحی زیبا روی محتوا ، محتوای تکراری، ارزش افزوده، افزایش کیفیت متن، نکات نگارشی، کاهش تبلیغات، تعداد کلمات

جریمه های گوگل پاندا

وب سایت ها به دو دسته تقسیم می شوند : سایت های تولید کننده محتوای با ارزش در کنار محتوای کپی و بی ارزش و ….

برای ادامه بحث پیشنهاد می کنیم پادکست آموزشی زیر را گوش کنید تا بهتر با وظایف گوگل پاندا آشنا شوید.


دیدگاه خود را ثبت کنید